piątek, lutego 10, 2012

"Żegnaj Afryko" - Corinne Hofmann

Tytuł: Żegnaj Afryko
Autor: Corinne Hofmann
Wydawnictwo: Świat Książki
Moja ocena: 3/6















"Często zadawano mi pytanie: czy kiedykolwiek żałowałam, że wdałam się w historię miłosną z wojownikiem Samburu. Wtedy za każdym razem odpowiadałam z najgłębszym przekonaniem: Nigdy! Otrzymałam przywilej uczestnictwa w pewnej kulturze, której w tej formie prawdopodobnie już niedługo nie będzie, i dane mi było przeżyć wielką miłość. (...) Nie mogłabym już żyć w Afryce! Co jednak nadal pozostaje żywe, to przywiązanie do mojej byłej rodziny i wielka ciekawość dzisiejszej Kenii. Być może będę mogła pewnego dnia zaspokoić tę ciekawość, kiedy Napirai będzie już dorosła i zechce poznać swoich afrykańskich krewnych. Kto wie?" 

Druga część opowiadania Corinne Hofmann  niestety nie jest już tak fascynująca jak pierwsza opowiadająca o jej przygodach w Kenii. Żegnaj Afryko jak sam tytuł mówi, opowiada o perypetiach i dalszych losach bohaterki i jej córeczki po powrocie do Szwajcarii. Corinne próbuje ułożyć sobie życie na nowo, co okazuje się trudne, ale w końcu udaje się. Żegnaj Afryko nie jest jednak tak ciekawa jak pierwsza część lecz nie żałuję, że ją przeczytałam, bo byłam niezwykle ciekawa jak potoczyło się dalsze życie Corinne Hofmann.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze, które zawsze chętnie czytam i na które staram się w miarę możliwości odpowiadać:-)